Förbannad..

Jag satt här och tänkte skriva ett kul inlägg om hur båda min nyår-till-påsk-löften har gått i kras, samt hur fullt upp det vart på sistone men.. Efter att precis ha sett en treårig flicka bli utdragen blodig och i panik ur ett söndersprängt rum där även hennes avlidna mor befann sig, på nyheterna blev jag alldeles för förbannad på världen för att vara rolig. Det finns ingenting som gör mig mer ledsen i själen än att se barn i krig. Barn ska bygga sandslott, leka jage eller bara chilla och äta lite sand. Inte slitas i bitar för att en massa as till vuxna är för dumma för att komma överens och för idiotiska för att kunna lösa skiten "som vuxna människor".
Värsta av allt är att bomben som sprängde flickans hus mycket väl skulle kunna vara Svensktillverkad. Känns underbart att Vi har vår vackra välfärd i alla fall..


Kommentarer
Postat av: Lena

Jag håller med dig till 100 % Nils!!!!!!!

2012-04-05 @ 11:16:53
Postat av: Christina

även moster håller med.Trodde du va i Gbg.

2012-04-06 @ 13:39:39
URL: http:///nilsjohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0