Regn!? ..på toa.

Hur otroligt det än är så regnade det faktiskt hela dagen igår. Jag var tvungen att ringa hem till vännerna hemma i Göteborg och berätta att vi upplevde lite västkustskt väder och att jag saknade dem. Det andra jag gjorde var att gå in på toaletten och inse att det regnade in och droppade ner vatten från taket.
Jag fick tag på husvärden och han la ihop ett och ett: -Det måste ha vart när sotaren var på taket, säkert bara någon takpanna som gått sönder. Vilket han bekräftade från en stege lite senare.
Sotarn var här i november, så det har helt enkelt inte regnat ett par timmar i sträck sedan dess. Älskar östkustens väder!
Att det regnade just nu är i och för sig självklart. Jag har ju precis fått för mig att tälta. FAIL!
Nästa gång det är uppehåll och jag är ledig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0