Varför jag gillar min gode vän Petter..

Ring! ring!
-Hej det är Nils..
-Tjena fan.
-Läget?
-Joförfan förjävligt som vanligt, haha nä.. Det är superbt. Jag tänke om vi skulle ta och laga lite mat på fredag när vi ska hänga...

Jag tänker av någon andledning på bearnaise och nått gött kött. Det gjorde inte Petter.
..jag tänkte märgben!
-Ööh va?
-Eller fan svinstrupe eller nått? Min farfar älskade märgben så jag har alltid velat testa! Petter är ivrigare än ett barn på julafton.
..det blir la gött!?!
-ööh, ja varför in..
-Gött! Jag köper´t. Ses imorgon.
klick.
Petters nya fina julklapp som man kan göra hemmagjord glass i, i bakgrunden och våra fina saftiga märgben där framför.

Kommentarer
Postat av: Lena

mmmmmm ??

2012-01-11 @ 09:23:51
Postat av: Nils

njaeae, enligt Petter..

2012-01-13 @ 15:40:39
URL: http://nilsjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0