Det enda som saknas.. En gitarr och en longboard.

Häromdagen satt vi tre män i hushållet på balkongen och smuttade på varsitt kallt glas saft i solen, samtidigt som vi ansträngde oss riktigt noga för att komma på någonting vi kunde klaga på. Eller rättare sagt, Bieber-Christian behövde egentligen inte klura alls.

(Läs på gnäll-skara-schlätta-mål:)
- Vinden är kall.. .. det blir mörk så tidigt här.. ..jag är hungrig.. ..är detta den bästa musiken du kunde hitta eller?.. ..osv.

Jag och Zlatan som nu sedan länge ser på Bieber mer som en malande bakgrundsradio än en del av konversationen klurade dock för fullt för att komma på nått av vikt.
-Jag skulle ju velat ha spelat mer fotboll.. försökte passande nog Zlatan klaga.
-Men det ska du ju börja med i morgon.
-Ja just det ja..

Bieber i bakgrunden: -..sätena på de hära stolarna är änna rätt hårda..

Jag försökte klaga på att jag ändå har rätt mycket i skolan han inte avsluta meningen då Zlatan avbröt mig med -Host! Två dagar skola i veckan! Host! Host!
-Det är faktiskt en lektion på onsdagen också försökte jag, men det föll platt.

Det enda jag efter ett par timmars funderande kunde komma på, ja vi har det sjukt stressigt, var att det som saknades mig är förutom den stora kärleken (det ämnet släppte vi direkt, alldeles för djupt för en måndagseftermiddag) en longboard och en gitarr. Hade jag haft det hade jag egentligen inte kunnat klaga på någonting.

Kan bli den här imorgon och sen är det bara ett problem kvar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0