Vår och lite Kalmar-häng-bilder..

Jag har alltid trott att det var lite av en myt att det alltid regnar på västkusten men sedan jag bytte sida måste jag faktiskt erkänna att det är sant. Det känns som om det nästan alltid är sol här, och jag ska verkligen se till att försöka utnyttja det så mycket som möjligt denna våren. Vi började med en grillsöndag förra veckan.
Som vanligt blev det riktigt kallt medan solen tackade för sig. Tjejerna som till skildnad från oss fallosägare givetvis klätt på sig ordentligt knäppte bara jackorna medan jag och Elia, som jag snott bilderna ifrån, sprang runt på stenarna för att hålla oss varma och Christian avnjöt solnedgången tillsammans med stereon inne i bilen.

Kommentarer
Postat av: moa

Attans du! Tänk att det där tåget alltid ska strula till det! Men i sommar flyttar jag till Gotland, kom och hälsa på då vetja. Gotland är ju otroligt mycket mer spännande än Sundsvall ;) dessutom värt pengarna! Snygga bilder btw! =)

2012-03-06 @ 19:00:33
URL: http://meanwhileinsweden.blogg.se/
Postat av: elin

En totalt orelevant fråga i sammanhanget: du råkar inte veta vad låten heter som spelas i början på dina och Martins reseklipp? :)

2012-03-06 @ 19:20:13
Postat av: Nils

Ja vi får köra på det Moa, lite närmare.



Den frågan har jag fått många gånger Elin och jag vet faktiskt inte vad den heter, men jag är nästan säker på att den är gjord av Ceasars Palace.

2012-03-07 @ 12:27:06
URL: http://nilsjohansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vi får starta en insamling så du kommer hit helt enkelt. Snart är snön borta, och då finns inte så mycket att göra här. Förutom att bada. Men det kan man ju göra på Gotland också... :)

Och låten är Oh Yeah? - Caesars så nu är det utrett också.

2012-03-09 @ 21:41:00
URL: http://kottenskvist.blogg.se/
Postat av: Nils

Tycker jag låter som en strålande idé! Fast jag gillar ju snön!

2012-03-12 @ 10:42:48
URL: http://nilsjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0