Trädklättrings SM 2012

Vissa sitter hemma och ser på hockey VM trots att solen lyser för första gången på sju månader och D-vitaminbristen är nära på dödlig, andra skulle inte missa Champions league finalen ens för födelsen av sin förstfödda.

Det enda jag själv är mindre intresserad av än dem båda är dopet av dottern till herr och fru haka.

 

En sak som intresserar mig betydligt mycket mer, om än inte ens i närheten så mycket som vissa av dendrofilerna här, men ändå. Är Trädklättrings SM som i år går av stapeln i Helsingborg. Mitt intresse i år är dock blandat med en viss grad nervositet efter som jag i år inte hade en enda skada att skylla på och var tvungen att ställa upp själv.

 

Om ni inte hängt med så länge att ni läst om de tidigare SM jag rapporterat från så kolla in det här och här där jag förklarat hur det hela går till.

 

Nu är det bara sju timmar till det är dags att inställa sig så dags att sova.

 


Idag var vi och gearcheckade, redan där han jag få ett icke godkänt. Check.

Kommentarer
Postat av: moster Ewa

I morgon åker jag till Helsingborg, hänger du kvar i nåt träd då?

2012-05-25 @ 08:52:56
Postat av: Nils

Inte jag men det är finaler så det är bara att komma förbi! Slotthagsparken heter det tror jag.

2012-05-26 @ 08:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0