Update..

Det gick fort (lätt hänt.. hrm hrm) och vips hade ytterligare en månad av våren kommit, vart, och gått innan jag hann mer än att.. jobba, plugga, jobba, få besök från Trädakuten Gbg, skriva tenta, träna thaiboxning, hälsa på i Gbg, jobba mera, plugga mera, njuta av att bo själv till fullo i form av att köpa ett munspel och tuta i det "ett par timmar", plugga mera, jobba mera, skicka iväg ansökan till Australienuniversitet, träna mera, åka hem till Kungälv, gå på Mackipacks racings-säsongs-nya-bilen-invigningsfest.. osv. Jag tror det var det mesta. Jag hann helt enkelt inte med att blogga, eller som jag tydligen borde uttrycka mig; jag prioriterade annat. (Tydligen har man egentligen tid till allt man vill göra, men man prioriterar annat - någon vis människa har sagt det.)


En lite för vanlig bild av mitt skrivbord. And yes, jag nailade ännu ett VG. Jag får nog snart ge mig själv ett slag i solar plexus i sann nörd-mobbar anda.




För mycket skola och tentaplugg gjorde att jag inte hann lönnmörda alla träd i tid så Bjarki, Thai-Conny och lill-stor-Johan kom ner en helg och hjälpte mig. Skoj med besök och riktigt skönt att få falla in i gamla vanliga arbetarmodet, dock aningen studiemotiverande då standardtimmarna som vanligt blev 12h både lördag och söndag. Precis som på den gamla goda tiden. 
Thai-Conny och Lill-stor-Johan hade vart i Thailand så de var någorlunda utvilade förutom den vanliga att-vara-chef-stresspaniken och en släng halsfluss, men Bjarki var inne på sin sextonde arbetsdagpå raken i sann Trädakutenanda.
Lördagskvällen blev givetvis vild, galen och craiaiaizy..


Började med grill och öl..

..sen slog klockan 21.


Den 6/1 på telefon..
- EEEY! Vad ska du göra den 31Mars?!!
- Menar du den trettioförsta mars som det är ungefär 100dagar kvar till..?
- JAAAAAAA! (Mackipack gillar att hetsa när han pratar i telefon, har någonting att göra med hans konstanta arbetsstress tror jag)
-Inget planerat nu.. Det är ändå 100dagar kvar.
-Då ska jag ha racingfest och du ska dit!
-o...
-Gött hej!
-..k
bzzzzzz..
Allstå, Mackipack för dem som inte vet,(läs mer här i hans profil eller här på hans hemsida) är lite av en kung i kingrivva i och med att han tävlar i att köra fort med pheeta bilar. Jag vet inte mycket om motorsport men när 140pers dyker upp för att kasta pengar i ögonen på Marcus för att få vara med med en liten dekal på insidan av höger stänkskärm antar jag att han inte bara har lite press på sig utan även lever upp till den.



Bara för att en kväll som redan hade bestått av öldrickande med racingbilar och utläggningar om dataspårning av bromseffektsratio, skulle bli ännu lite mer annorlunda fann jag mig helt plötsligt med en go gäng i en tolv meter lång porschelimousine påväg ut i det som i folkmun kallas "lilla Las Vegas strippen" men som det till trots fortfarande enligt eniro heter krogen på västra gatan, Kungälv.

Kolla in http://www.larssonjennie.blogspot.se/ . Mackipacks systers blogg om hennes liv, bäbis, träning och mer om festen i lördags! Två sista bilderna är stulna från henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0