Skadad.. Inte jag alltså, men ändå.

Igår planerade jag att skriva ett inlägg och slänga ur mig kilovis med galla över att mina närmsta veckor är mer än smällfeta på inlämningar, läsning och uppgifter.
Här är ett litet axplock av vad jag ägnar alldeles för mycket tid, som skulle kunnas surfa på, åt.

Men då Zlatan, som troligtvis måste byta smeknamn nu, kom hem med en fot som såg ut såhär:
Photo: Bye bye soccer semi final, bye bye surf sessions. At least it made a good Facebook update!

..blev plötsligt mina essäer och inlämningar plötsligt värdsliga problem igen. En på fackspråk så kallad "fucked-up vrickning" på fotleden och ett knäckt ben i foten gör att vi alla i cribbet lider med vår kära vän. Jag som tidigare bara var osugen på king-hits, påmindes dirr! om hur bra jag mådde då jag hade en date med en gran förra året i Fernie, och är numera även rädd för trottoarkanter och allt annat som är fotstuknings-osäkert.
 
Riktigt o-stekigt och det passar inte Zlatan alls. Operation på måndag.. Vi håller tummarna för dig och ska serva så gott det går med donuts och blandsaft.
 

Kommentarer
Postat av: Karin

Hur undviker jag att få en sådan där "klumpfot". Bra att veta så att jag inte utsätter mig för detta.
Skönt att veta att du har stora möjligheter att sitta still den närmaste tiden. Det påverkar ju bara din lilla stjärt, eller...

2012-08-31 @ 09:02:15
Postat av: Mor

En krya på dig hälsning till Zlatan.

2012-08-31 @ 09:05:42
Postat av: Nils

Ingen fotboll så går du säker Karin. Förstår inte riktigt vad du menar sedan;)
Det ska jag hälsa honom mor!

2012-09-02 @ 05:29:41
URL: http://nilsjohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0